Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.01.2011 12:06 - Малко откраднато време..
Автор: rubsy Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2034 Коментари: 4 Гласове:
9

Последна промяна: 22.01.2011 13:58

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Отдавна не съм писала в блога..
Не е като да нямам повод..
Време нямам;))

Ронката сега легна да спи и ми сеотваря един свободен час;))

Започнах новата година много щастлива.Съднах една отдавнашна мечта,а именно-взех си куче.Рони!
Случи се много бързо.Дори нямах време да го обмисля.Попаднах на обява,обадих се и след 5 часа вкъщи вече уплашено гледаше най-сладката немска овчарка на света! Евър!

За това заслуга имат и 90% от клиентите ми на работа.Когато започнах там,бързо си допаднах със всички (95% са редовни клиенти). Бях много щастлива от факта,че работя през деня,заплатата ми е задоволителна и шефовете ми са нормални.Направо греех.
Хората бързо ме обикнаха и започнаха да ме разпитват за живота ми за мечтите ми.

Бързо споделих двете цели в живота-куче и кола..
Незнам дали се дължи на харизмата ми или на заразителната усмихка хахах,но след 7 дни вече имах парите за Ронката.
Клиените ми се радваха заедно с мен..
В момента ми помагат за кола..
Чак ми става неудобно когато ми оставят тройно на сметката си с репликата "Слагай в касичката,дано сбъднем и втората мечта скоро" ;))

Сега вкъщи е един малък рай.

Макар да чета,че немската овчарка не е куче за начинаещи кучкари,още повече и за жени,трябва да ви кажа че се справям чудесно.
И според ветеринарката ми и според 1 клиент,който също е ветеринар и следи кучето ми,от самото взимане;))
За няма и месец Рони научи името си,основните команди седни-легни-на място,научи мястото си за спане,за тоалетна,излиза след мен през вратата,и най важното слуша само мен..определено знае мястото си в нашата малка глутница;))
Наско ми помага с гледането когато съм на работа,и постоянно ми се оплаква че Ронката почти не го слуша и като чуе асансьора,ходи на вратата да ме чака..

Рай,просто рай..

Наистина имам много разходи по него и парите бързо се топят,но това са най-добре похарчените ми пари..

Снощи се замислих за нещо..

Ронката иска да спи при мен на леглото.Не му позволявам,за да не свикне,защото след време като стане 60кг трудно ще се събираме двамата на едно легло..

Със строг тон му показвам къде трябва да спи той,а хайвана знаете ли какво прави??
Слага си главата на леглото и спи прав..
А ако ме няма изобщо не може да заспи..

Това ме накара да се замисля за мн неща..
Такова отношение и силна връзка рядко можеш да срещнеш сред хората ..

Аз съм строга,понякога се карам,защото се опитва да ми се качи на главата и въпреки всичко си оставам най-важния човек за Ронката.Влизам да се къпя,а той стой и скимти пред вратата..Не може да ми се нарадва като се прибера след работа,сутрин ме събужда с език по носа..

В заключение,пожелавам на всеки това щастие!
Ако искате да бъдете обичани и ценени,да отгледате едно същество,знаейки че той никога няма да си тръгне от живота Ви,знаете за какво да събирате пари;))

Повярвайте ми,по-хубаво е,отколкото можете да си представите..

Имам още много какво да кажа,но Ронката се събуди и е време за храна и игра;))

Дерзайте към мечтите;))



Гласувай:
9



1. tutankhamon661 - Важното е, че си открила как да бъдеш ...
21.01.2011 12:19
Важното е, че си открила как да бъдеш щастлива. Личи , че си позитивен човек - от постинга ти лъха ведрост, която не може да бъде подправена.
Дано си купиш и кола!
цитирай
2. benra - много
21.01.2011 16:21
хубаво е човек да си сбъдва мечтите. А животните са страшно благодарно и обичливо нещо.Той усеща любовта ти и ти връща същото!
цитирай
3. rubsy - Наистина е така! Те са доста ан...
21.01.2011 18:08
Наистина е така!
Те са доста ангажиращо нещо и страхотна радост вкъщи!
Да ми е живо и здраво;))
цитирай
4. lovemaster - Ако възпиташ кучето правилно от ...
22.01.2011 12:10
Ако възпиташ кучето правилно от самото начало, после няма да имаш никакви грижи. Успех!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: rubsy
Категория: Лични дневници
Прочетен: 210315
Постинги: 72
Коментари: 201
Гласове: 471
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031