Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.04.2011 22:53 - къде сбърках?! ..или защо те остави последнотот ти гадже.. wtf?!
Автор: rubsy Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1319 Коментари: 0 Гласове:
2



Вече 2 часа се чудя дали да излея мислите си тук. И понеже се познавам добре знам, че няма да засля още 2 часа от размисли, така че дай, по дяволите, да седна да си попиша.
Пападам на статия със следното заглавие "Къде сбърка?! ..или защо те напусна последното ти гадже" (или нещо такова)

Не че това ме касае особено много,защото по дяовлите,кой беше последния?!,но от чисто женски интерес си позволих да прочета 2те кратки страници.

Пападам на десетина причини, които видиш ли,могат да се окажат разковничето в житейската ви драма..

И чета си аз следното:

бла,бла..сексуалния ви живот..а така..я да се върнем да прочетем по-сериозно за какво иде реч..

Та ако сте преустановили сексуалния си живот или ако той не е напоследък същия или ако не сте толкова разкрепостена(..?!?! е накъде по-вече питам аз?!),та разковничето било там.Е,от мен досега никой не се е оплакал,че даже и към края само на т"ва ми се крепят връзките,та видите ли,не е там проблема..

После,ако не давате лична свобода,прекалено звънене по телефона,есемеси и такива шитни, "начи трябва да е тук.Еми и там не е,"щото съм добре възпитана,знаем къде е тънката граница м/у лИУбовта нахалството!

Следват още  2-3 абзаца,който дори не си правя труда да прочета до края,защото в тях се говори за това дали се обличаш секси (коя, по дяволите, уважаваща себе си жена не изглежда секси??!), дали умееш да съблазняваш мъжа до себе си(съблазън ли?Т"ва жените имаме нужда от повечко речници, "щото видете ли по статистика 60% не сме знаели какво значи тая дума ?!?!!??!) и още сума ти глупости.На квадрат! Не,на куб.. Или там какво се казва онова,което следва на четвърта степен!

Пълни глупости.. И ако някога тоя въпрос съм си го задавала и аз (за справка-погледнете 3тото изречение),то с годините стигнах до извода,че всичко си е до човек.
И дори да следваш някакви неписани и писани рамки на поведение,пак не знаеш какво ще ти се стовари отсреща.

В момента градя връзка на доста компромиси и от моя и от отсрещната страна(като там определелно са повече спрямо мен) и си мисля,че щом преди не е станало, по дяволите г-н Аполон,просто не си моя човек.

И съм секси и интимния ми живот си е наред,телефона от време на време си го оставям в нас за да не се изкушавам да звъня,та тая от статията така и не ми обясни защо,по техния стереотип съм 6 по скалата от 1 до 5 и пак съм била оставяна..

Трябва да спра да си хвърлям парите на вятъра за списания,само се ядосвам на глупави статии!



Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: rubsy
Категория: Лични дневници
Прочетен: 211978
Постинги: 72
Коментари: 201
Гласове: 471
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930