Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.08.2011 20:47 - Края на една епоха
Автор: rubsy Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1138 Коментари: 0 Гласове:
3

Последна промяна: 09.08.2011 23:22

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Свърши се.София е вече една затворена страница.

И ако допреди месец прибирането ми беше една немислима алтернатива за мен,сега вече не ми се струва толкова умряло. Не,не това искам да кажа.. Съжалявам,не намирам подходящите думи.

Истината е,че шестото ми чувство се обажда.Онова чувсто,което предвещава  нещо ново и хубаво.Което е причина,не само да затворя страницата,ами направо да сменя книгата.

Нещо ще се случи с мен..нещо хубаво;))

Именно това ме накара да се прибера.

На финала искам споделя с какви впечатлеия оставям София.

За 2 години живот там,създадох приятелства,които тук ми отнеха (много повече) години.Намирам хората за много по-позитивни и усмихнати.Това донякъде ме превъзпита и направи от мен един по-усмихнат човек.Не съм имала и конфликти със съседите си,нито когато Ронката лае в 2 през нощта,нито когато вдигам купон за цяла нощ.На сутринта винаги усмихнати са ми пожелавали един прекрасен ден и не пропускаха да ми направят комплимент. Беше ми много по-лесно да общувам като цяло,а социалния ми живот достигна апогея си.

Връщам се в Пловдив с доста смесени чувства,главната причина се крие и в желанието да осъщестя моя съкровена мечта(тук ще ми е по-лесно,отколкото в столицата).



Гласувай:
3



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: rubsy
Категория: Лични дневници
Прочетен: 211846
Постинги: 72
Коментари: 201
Гласове: 471
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930