Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.11.2011 10:34 - има време,време и причини..
Автор: rubsy Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2509 Коментари: 0 Гласове:
1



"Днес тряба да е четвъртък.Никога несъм ги разбирал тези четвъртъци."
ИЗ Пътеводител на галактическия стопаджия

Започвам поетично.Така се и чувствам.
Роньо спи.Напоследък не съм стопанин за пример-свела съм игрите до минимум.

Уча немски.Просто трябва да се похваля.Рядко нещо си заслужава да седна,да му отделям внимание.

Имам стимул.

Имам планове.

Имам мечти.

Имам един човек,който ме чака някъде много далече..
И ми липсва.

Тук рядко пиша за любов.Поне не за моята.И не споменавам имена.
Сега си заслужава.

Обича ме!

Обичам го!

Кара ме да се замисля.
Когато се бях оставила на теченито и нищо нямаше значение.Когато всичко беше еднообразно и несъществено,а времето се свеждаше от работа-вкъщи и от вкъщи-на работа..

Когато не очакваш,но явно си готов..

Липсваш ми,Боби :*


Отварям ръце,но не за да искам още и още..
Измивам с усмивка тъжното лице..
Няма невъзможни неща..
Има време..време и причини..

image



Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: rubsy
Категория: Лични дневници
Прочетен: 211948
Постинги: 72
Коментари: 201
Гласове: 471
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930