Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.06.2018 21:10 - "Драма на отмъщението"
Автор: starforlife Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3635 Коментари: 44 Гласове:
32


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
imageimageimageimageimageimageimage

imageimageimage





Гласувай:
36



1. starforlife - Преди време обещах на Градския да му покажа, че той просто нищо не знае за САЩ...
12.06.2018 21:14
Е... Направих го по един начин.
Ще следват куп други, с които естествено няма да целя да променя убежденията му по отношение на тази страна, защото пропагандната машина достатъчно го е осакатила в това отношение емоционално.

Просто на необременените мои Читатели - ще разказвам неща от реалността (а не имагинерните представи в съзнанието на нехаресващите Запада), които могат да ни са като обица на ухото.

Защото в САЩ е така: За плагиатство в училище - наказанието може да бъде изключване от училището дори.
А тук... Тук всички знаем как беше: Маркс и Енгелс не присъстват ли в есетата ти - просто не ставаш.
Все едно те са нещо повече от мен (и вас), баси!
(за последното ще разкажа комики)
цитирай
2. vencivaleri1951 - Бедни ми Йорик!
12.06.2018 21:39
Аз го познавах Хорацио...
цитирай
3. анонимен - Не само това.
12.06.2018 21:55
Всички предмети в училище бяха пречупвани през едни и същи постулати. А за манифестациите, на които ни изкарваха да маршируваме пред мавзолея, даже и не искам да си спомням. Толкова хвърлено време на вятъра, през което си могъл да правиш далеч по-смислени работи.
цитирай
4. cortana - Йес! Ето това си ти, Жоро! Привет! :)
12.06.2018 22:28
Стил на писане, начин на мислене, позиция на обективност.
Прочетох с удоволствие перфектно разказаната случка от живота на приятелката ти Руби Бейкър. :)
А ти си основно в последния пасаж в сиво. :)
цитирай
5. cortana - ПП за Другаря Венци. :)
12.06.2018 22:32
Другарю Венци, Вие изобщо не познавате нито 'Йорик', нито 'Хорацио'. :)
цитирай
6. librarian - Здравей, Стар! :-)
12.06.2018 23:17
cortana написа:

Прочетох с удоволствие перфектно разказаната случка от живота на приятелката ти Руби Бейкър. :)

Напълно съм съгласна, а аз разбирам от тези неща. :-)
Браво, Стар! Перфектно разказано и най-вече с отправено ненатрапчиво предизвикателство към това да не бъдем безлични.
Поздрави. :-)
цитирай
7. kolevn38 - Изключително моного ми хареса разказа!
12.06.2018 23:42
поздравления, Жоро! Стилът страхотно ми допадна.
цитирай
8. starforlife - Дежурната статистика:
12.06.2018 23:55
Последни 20 регистрирани посетителя
23:37 - kolevn38
23:14 - librarian
23:05 - nikita8888
23:01 - get
22:34 - tota
22:32 - get
22:29 - vencivaleri1951
22:24 - rosiela
22:23 - cortana
22:11 - angpiskova
21:53 - angpiskova
21:30 - vencivaleri1951
21:28 - 4udovi6teto
21:22 - vmir
20:26 - get
20:01 - predatorka
19:59 - get
19:53 - tota
15:59 - kvg55
15:50 - sofisofi


Последни 20 гласували:
23:18 - librarian
21:56 - angpiskova
21:28 - 4udovi6teto
20:03 - get
15:56 - sofisofi
11:27 - barneba
10:47 - kvg55
10:43 - zemela
09:22 - tota
08:17 - kolevn38
07:00 - goby3
01:36 - tutankhamon661
11.06 22:52 - absolution
11.06 20:31 - raff
11.06 17:04 - psihopat
11.06 16:30 - anngry
11.06 16:25 - zemela
11.06 15:36 - vmir
11.06 14:56 - cefulesteven
11.06 14:53 - vaquero
цитирай
9. starforlife - И репликите ми по коментарите ви:
12.06.2018 23:59
~ 2. vencivaleri1951
Без коментар.


~ 3. angpiskova
Е... Не точно всички, но така беше: опит за пълен контрол над съзнанието.


~ 4. cortana
Да, това вече съм аз: без цинизми и простотии, кратко, стилово и обективно. И най-вече по действителен случай.


~ 5. cortana
"Другарят Венци" е безличен за вниманието ми и ще му го давам само когато имам нещо да му кажа.
(Не, че държа да говоря на закостенели хорица де.)


~ 6. librarian
Здравей, Биб.
За щастие, на младите хора менторстват такива като мен (сори за нескромността); жената, която обичам; приятелят ми Любо (vmir); големият ми син.
Тоест: хора практици, прагматици и правдиви към действителността.


~ 7. kolevn38
Радвам се, Френд.
Ето едно мое текстче като поздрав:
http://starforlife.blog.bg/lichni-dnevnici/2015/08/30/mihail-i-mikaela.1387686
(в него се вижда отношениего ми към ценностите в живота, които един от коментиращите се опитва абсолютно да изопачи)
цитирай
10. анонимен - Именно, опит за пълен контрол и т...
13.06.2018 00:07
Именно, опит за пълен контрол и точно тук беше голямата грешка, защото това е непостижимо. И рано или късно се пръсва на парчета.
Голямата работа на ЕС, както и друг път съм казвала, е в това, че легитимира противниците си с присъствие в Европейския парламент. Просто трябва да има една тръба, през която да излиза парата.
цитирай
11. анонимен - ПП
13.06.2018 00:08
И лека нощ от мен:)
цитирай
12. tutankhamon661 - !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
13.06.2018 03:04
Ясна е идеята на разказа. Аз обаче имам два въпроса.

1.Възможно ли е Руби да е имала и други прегрешения, за които ти не знаеш, и те, в комбинация с плагиатството, да са натежали за изключването от училище?

Питам, защото според мен наказанието е прекалено жестоко и такова "възпитание" невинаги дава желания ефект. Напълно е възможно да събуди несъществувала преди това омраза или да съсипе завинаги изключения ученик.

Всъщност думата "плагиатство" дали е точна? Не е ли възможно ученик да хареса чужд израз и да го цитира? Е, да, не е споменала автора, но ако го беше направила при всеки цитат, есето щеше да придобие вида на мини енциклопедия - скучно и трудно за четене.

В крайна сметка не е ли това част от образованието - да четеш книги и да се учиш от тях? Не е ли възможно даден чужд израз да описва твоите мисли и в същото време да не намираш по-точни думи? В такива случаи, според мен, е по-добре да се използва чуждия израз, отколкото да остане неяснота.

Другият въпрос

2.Не е ли възможно съвпадение?

При толкова много книги, блогове, сайтове и прочие, напълно е възможно, да не кажа и сигурно, че в даден момент ще ти хрумне мисъл, която преди това е била написана от друг. Tи не знаеш за него, т.е. няма как да изплагиатстваш. Просто съвпадение поради сходство в мисленето примерно.

Аз често пускам във Фейсбук мои авторски картини с послания /авторски са комбинациите от картина и текст, а не самите снимки/. Често ги виждам по чужди профили - откраднати като "техни". Рекордът беше, когато публикувах снимка на Ирина Бокова с текст "НЕ на Бокова за ООН". От моята страница я споделиха повече от 30 хиляди потребители, включително известни личности като например Юлия Берберян. Отделно я видях качена по повече от десет профила като "тяхна". Тези кражби няма да коментирам - там работата е ясна. Мисълта ми е, че често виждам подобни на моите мисли, но с друга картина. В такива случаи не бързам да говоря за плагиатство, защото съм сигурен, че става дума за съвпадение.

Има нещо смущаващо в разказа. Руби не е написала есето, следователно не е плагиатствала. Тогава защо я наказват за плагиатство, което не е извършила? Обвиняват я, че повтаря старо нарушение, но тя не го е извършила втория път, т.е. обвинението за рецидив отпада, а с това може да отпадне изключването от училище. Значи е наказана несправедливо.

Могат да я обвинят за лъжата, че е написала есето, но те изобщо не знаят, че е лъжа. Обвинението се движи в грешна посока и стига до грешно наказание. Освен това някой има ли представа какво се случва в психиката на дете, чиито родители са починали скоро в автомобилна катастрофа и още не се е нагодило към приемното семейство? Към такива деца трябва да се подхожда с повече разбиране и търпение, а не да се наказват брутално. Или както казва един от любимите ми писатели - Карл Май - "Не можеш да дадеш книга на индианец и след два часа да го биеш по главата, защото не е станал професор".

Само си представете ситуацията! Изстрадалата Руби, разкъсвана от страхове и проблеми, иска сама да напише есето, т.е. да бъде честна. Tака и не успява, защото умората от напрежението я приспива. Когато отваря очи, вижда готово есе, което ще реши поне един от многобройните й проблеми. Ако някой очаква пред такова изкушение неукрепналата Руби да покаже психика и твърдост на зрял индивид, значи просто не е реалист. Hе е честно да искаме толкова много от едно крехко създание. Mисля, че Pуби заслужава втори шанс.

цитирай
13. starforlife - ~ 12. tutankhamon661
13.06.2018 04:09
Здравей.
Въпросите ти са интересни и ще им отговоря, защото реално съм написал само част от историята на Руби.
Но до преди малко подкарвах една върхова апаратура за анализиране (амерковска естествено) и съм капнал та ще лягам.
Но по някое време след обед...
цитирай
14. vmir - 12. tutankhamon661,
13.06.2018 06:22
"1.Възможно ли е Руби да е имала и други прегрешения, за които ти не знаеш, и те, в комбинация с плагиатството, да са натежали за изключването от училище?"

Лично познавам наше момче, читаво, прието с пълна стипендия, което беше изключено от щатски университет заради писане на задания на състуденти. Реакцията в България беше в смисъл: "Как така ще го изключват, че е по-добър от местните? Ние се гордеем, че е доказал способносите си, щом са му плащали за тях".

В Щатите наистина дават луди пари да облекчат живота на талантливите и кадърните и събират таланти от цял свят, плащат им баснословни стипендии, за да показват на местните отношение към знанието и последователност в придобиването и прилагането му. Но има ли смисъл да плащат тези луди пари, ако талантът ще спестява на хитреци придобиване на знания и умения, за които им се издава диплом или сертификати? На талантите се показва, че от тях се очаква да използват време и усилия за решаване на обществени проблеми, а не проблеми на лентяи с много пари и малко мозък.

Затова привидно губят пари да привличат таланти, а после "губят" пари и като ги прогонват. Какъв е смисъла от доктори по икономика като ВВ1951, които си държат парите в зелето, защото не са имали гарантирана уйдурма, в която да ги вложат. Оценка и управление на риска е нещото, с което в САЩ свикват от малки и си обичат поговорката: "Сигурни са само данъците и смъртта", а законите им дават немалко начини да си намалят данъците в бизнеса, защото се знае, че спестетеното днес на хазната, ще се върне по-късно умножено, защото ще е инвестирано и следователно ще увеличи печалбата, вместо да бъде използвано за "дуене като балон в тръни" (да се възползвам от живописния израз на Жоро) както би го използвал съветски "икономист" с ромски представи за икономиката.

И понеже от опит знам, че US начинът на мислене е доста непонятен у нас, ще добавя заради случая, с който започнах - да пишат домашни задания срещу заплащане не е единствения начин да печелиш пари от знанията си в щатски университет. Можеш да се включваш в изследователски проекти или дори да преподаваш срещу заплащане и това се цени високо за намиране на добра работа след дипломирането. Така хем ставаш част от образователния процес или системата за оползотворяване на знанията. А нашенския манталитет да се търсят кусури на всяка цена демонстрира предимно невежество спрямо съществуващите възможности, изостаналост, ретроградност и упорство в глупостта, което посредственяците с привилегии претенциозно натрапват за знание и основание за самочувствие.

Поздрави!
цитирай
15. predatorkapredatorka - здравейте, изпаднах ..в тревога и смут аз..
13.06.2018 07:37
що за „идея“ имаме в този случай,
избран м-у хиляди други!!!!

това са твои думи, ж ,нали...
„там/в САЩ/ се ценят хора най-вече с еднозначна емоционалност,
изграждащи ярка индивидуалност“!!!!
аз па мислих, че ти си креативна личност...а, не снобар..
това ми звучи толкова предвзето и откачено,извинявай....
намирисва ми доста лабилно и крайно, сякаш ченге го е..писал..
такава обсесия към Чичо Сам, не приемам за здрава и уравновесена..
и цяла нощ не спахте, за да го...натъманите това..
баааси, тук наистина е ..опасна лудница..

искам ,обаче да поздравя 12. tutankhamon661
без да го познавам...
струва ми се многоо симпатичен и премерен съблогер..
приятен ден на всчики!

цитирай
16. get - що за „идея“ имаме в този случай, ...
13.06.2018 08:12
predatorka написа:
що за „идея“ имаме в този случай,
избран м-у хиляди други!!!!

това са твои думи, ж ,нали...
„там/в САЩ/ се ценят хора най-вече с еднозначна емоционалност,
изграждащи ярка индивидуалност“!!!!
аз па мислих, че ти си креативна личност...а, не снобар..
това ми звучи толкова предвзето и откачено,извинявай....
намирисва ми доста лабилно и крайно, сякаш ченге го е..писал..
такава обсесия към Чичо Сам, не приемам за здрава и уравновесена..
и цяла нощ не спахте, за да го...натъманите това..
баааси, тук наистина е ..опасна лудница..

искам ,обаче да поздравя 12. tutankhamon661
без да го познавам...
струва ми се многоо симпатичен и премерен съблогер..
приятен ден на всчики!



За чудещите се и обясняващи "и така и вака" системата на американското образование с едни думи на Ленин от началото на миналия век ЗА СОЦИАЛИЗМА?

Социализма, това е власт на Съветите плюс: електрификация, немска деловитост(ред) и американската система в образованието!

В главите ни бяха втълпили първите две неща, само!
П.П.
Междувпрочем този ленинов цитат можем да го срещнем и в противоречиви варианти - каквато противоречива е самата същност във "великото учение" на марксизма-ленинизма :)))!
цитирай
17. kremenova - Плагиатствотоо е кражба, естес...
13.06.2018 08:24
Плагиатствотоо е кражба,естествено е,че е възпитателно да се накаже в училище,но чак изгонване е прекалено,все пак това са деца и грешат,не закоравели в престъплението възрастни.Плагиаството говори и за мързел -не си мъчиш мозъка да измислиш нещо свое и се предствяш с чуждо,това говори понякога и за бездарие,но нагла хитрост и нечестност.Аз имам поглед върху американското образование,защото децата ми учат в Америка.Там учителите са на голяма почит и всичко зависи от подхода на отделния учител,един постъпва по един начин,друг по друг и никой,дори директор не може да му се меси на работата.Камо ли родител...Строги са и взискателни,но има и всякакви.Един случай не може да се отнася за цяла Америка.Боят в училище е забранен,дори родители не могат да си бият децата,но има наказания и то строги,като изхвърляне от училище за плагиатство.Редно е ако се цитират автори да се поставят в кавички и да се посочи автора,но е досадно ако отидеш да четеш някого да ти сервира само чужди мисли,а не и свои.Това е вид информационна работа с някаква цел,има такава професия Информатор,хората изкарват пари от това,но информатор не означава автор и ако някой краде чуждото и го представя за свое,то той е просто обикновен мошенник!Може би това дете е правило системни мошенничества и е стигнало до изключване...Има и религиозни училища,дори и финансирани от обратни,които преподават по определен начин.Основното е,че учителите са с голям авторитет и власт и могат да накажат много строго за зараждащо се престъпно мислене.Знаете,че в Дивият запад престъпниците направо се застрелват като кучета на пътя даже без съд и присъда...За английското възпитание се говори отдавна,то е супер строго.Ученици дори в гимназията за провинения директорът в присъствие на учители е имал право да упражни наказание като карали ученика да си заголи задника и легне на бюрото и според провиненията си да получи толкова удари на голо по д -то,колкото Директорът или учителят реши!Сега няма вече това,но гонят от училище.
цитирай
18. predatorkapredatorka - гет..каква гениална хрумка/ хаха
13.06.2018 08:29
как ти скимна..
и в Германия има много добра „ система за обучение“..
т.н дуално /проф.образование
не, това ми беше..ремарката на комента, не си разбрал, или?

Професионалното обучение има дълга традиция в Германия, където още през ранното Средновековие майсторите посвещават чираците в даден занаят. А през 1869 година е приет закон, според който работодателите са длъжни да образоват непълнолетните си работници. Днес германците могат да избират измежду общо 344 професии и да излязат от учебните заведения не само с дипломи, но и с практически способности.

и.т.н...
цитирай
19. troina - https://youtu.be/YR5ApYxkU-U
13.06.2018 09:37
опсс. .забравих поздравчето за компанията ,и кака Анджи..

:)))
цитирай
20. vmir - 17. get, Допълнението е много съществено и значимо.
13.06.2018 11:04
Изненадвал съм се невъднъж, че тази тема остава тера инкогнита за немалко нашенци дори когато са учили в щатски университет или са живели десетилетия в САЩ. Учил съм в щатски университет, посещавал съм различни такива и съм напълно очарован от US висшето образование, но въпреки това, невинаги успявам да надмогна респекта си и да не се запитам дали бих могъл да се справя добре като работещ в него. Както и да го погледнеш, това си е шубе и предпоставка да влизаш в ролята на лисицата от великата басня на Лафонтен „лисицата и гроздето”.

В действителност, няма нищо страшно, страхът идва от тежката ни източна мегаломания, изграждана върху доста пясъчна, нестабилна и несигурна основа. Пътуваш си по великолепна магистрала, преминаваш над тракийски шлем на асфалта, виждаш огромен надпис „Добре дошли в дома на аргонавтите” навлизаш в кампуса на щатски университет и от множеството стилизирани изображения на тракийския шлем и надписите, разбираш, че „аргонавти” са студентите на този университет, защото студентското правителство е взело решение да приеме за свой талисман аргонавтите и да следва примера на Язон, Орфей, Херакъл и другарите им. Виждаш над залата на студентското правителство огромна декларация да постъпват честно и задружно като истински аргонавти, да опазват университета си от корупция и подобни неща.

Първата естествена реакция на нашенеца е да си каже, че е попаднал в някаква огромна детска градина на недорасли деца, които трябва да го понесат на ръце, че е жив потомък на аргонавтите и може да им разкаже доста по въпроса. Въодушевиш ли се да разказваш, запозваш да подозираш, че имаш насреща си бавно развиващи се, които не вдяват, че знаеш онова, от което те си нямат представа. И така - докато не схванеш, че аргонавтите за теб и за тях са съвсем различни неща – за теб са история, (доколкото митове и легенди могат да бъдат история), а за тях са екзистенциална философия, основана на колективно защитавани символи, олицетворяващи отношението към задачите, с които всеки в кампуса е желателно да се ангажира.

И що да видиш? Студенти денонощно правят всичко необходимо за функционирането на техния университет и не можеш да намериш един мърльо или мърла, които да отбиват номера или да ти се правят на отворковци, че не ти, а те са знаещите, можещите или пълномощниците на единствената истина от последна инстанция. Защо ли? Ми, защото има толкова много неща, които не съществуват в българските университети, такъв неописуем рог на изобилието е излян навсякъде в такива грандиозни мащаби, каквито няма смисъл да се описват, защото нашенеца вече е бъгнат от идеята, че щом е потомък на аргонавтите, значи той знае всичко отнапред и следователно другите трябва да се учат от него…

Само да спомена, че студенти те посрещат любезно на портала, студенти те возят из кампуса с различни превозни средства, студенти ти показват лаборатории, тренажори, съоръжения, обясняват ти планове, програми, презентират ти проекти, експерименти и всичко, което може да ти мине през ума, и ВНИМАНИЕ - нe защото си поканен или си бил гост на университета, (това е вече съвсем друго нещо), а защото се се отбил от пътя си и си отделил от времето си да надзърнеш какво става в този университет… Само да кажа, че за всичко това на студентите се заплаща и всеки може да избира дали да заработва парите си като представлява университета си по най-добрия начин, или като спестява усилия на богаташките отрочета, и спомага за лошата репутация на дипломите от СВОЯ университет.

цитирай
21. starforlife - Добър ден.
13.06.2018 12:43
Първо искам да предупредя Юлия и Кременова: ТО БИВА ПРОСТОТИЯ, БИВА, НО...
КОМЕНТАРИТЕ ВИ ИЗВЪН ТЕМАТА ЩЕ ГИ ИЗТРИЯ ДО КРАЯ НА ДЕНЯ!
И молбата ми е да не разигравате подобни грозни сценки при мен! Толкова е просто!

А сега репликите ми към нормалните коментари:

~ 12. tutankhamon661
Май ще трябва да пусна и продължението на историята на живота на Приятелката ми Руби, за да ти стане (а и на много други предполагам) ясна цялата картинка, но нека засега да ти поотговоря на двата въпроса през призмата на принципа:
tutankhamon661 написа:
1.Възможно ли е Руби да е имала и други прегрешения, за които ти не знаеш, и те, в комбинация с плагиатството, да са натежали за изключването от училище?

Може и да си прав и да е имало такива неща, за които Руби не ми е разказала, но мисля, че не е така. Искам да кажа, че много от предварителните и последващите обстоятелства не са описани в разказчето ми (Нали осъзнавате, че представих действителния случай като разказ хем за да е по-интересно - хем да се придаде твърдост на обстоятелствата?).
Само по себе си обаче плагиатството в образователната система на САЩ е класифицирано като ПРЕСТЪПЛЕНИЕ и наказанията са повече от сериозни. Именно това е една от предпоставките то (образованието им) да е на най-високо (признато е от цял свят и нека русофилите не започнат кретении в случая) ниво спрямо останалия свят.
Постиженията на това образование като създаващо Личности, движещи света въобще го доказва.
tutankhamon661 написа:
2.Не е ли възможно съвпадение?
Естествено, че е възможно! Но в САЩ при такива случаи нещата стоят така: Когато учител открие плагиатство той докладва на директора на учебното заведение. Назначава се състав от учители, които проучват случая. Провежда се един вид заседание с останалия учителски колектив и се стига до заключение до каква степен е налице ПРЕСТЪПЛЕНИЕТО и доколко е извършено умишлено или не. Следва санкцията спрямо ученика, която естествено НЕ е директно изключване. В случая има и други фактори, за които аз СЪМ НАМЕКНАЛ. Не пропускайте фразата ми "Говорихме с настойниците ти.", предадена ви чрез зам. директорката Г-жа Басет. Тоест: преди да се извика ученикът на "спявка" - това е организирано като обстоятелства как се случва въобще.
Не пропускайте също, че това е изрично нарочена среща: учителка е натоварена със задачата да открие Руби и я заведе в директорския кабинет, а учителят й Г-н Ким е присъстващ на срещата. Показателното в случая е и това, че срещата се случва по време на учебни занятия. Тоест - на ученика се уважава времето, през което той НЕ е длъжен да остава на разположение. Няма го чисто българското "Ще останеш след часовете!".
Въобще: нещата при американското образование са поставени коренно различно от тези при нас и голяма част от останалия свят и основно са насочине към Свободата на ученика, пречупена през мисълта за постигането на максимални резултати.
В един американски колеж от затворен тип (където всичко ти е в "заграждението" на колежа - от библиотеката, до спалните помещения) има пъбове, в които се предлагат 39!!! вида бира например. В България сумарно не можеш събра толкова.
И да предваря тези, които ще кажат присмехулно, че това е разхайтено.
Ами НЕ, НЕ Е!
Просто е: Учебният процес е едно - забавлението извън него е нещо коренно различно.
Когато изградиш едно висшо учебно заведение (в момента в България, в София, встрони от Цариградско предстои създаването на такъв кампус) във вид, който да може да функионира напълно самостоятелно във всяко едно отношение (Типично библиотеките в колежита на САЩ разполагат с по над 10 хиляди!!! заглавия. Тук Националната библиотека е вече с по-малко и предполагава само "Иван Вазов" в Пловдив може да се мери с такъв библиотечен фонд, но пък доколко е с качеството е не спорно, а твърдо несравнимо.)
Та: когато изградиш едно учебно заведение така, че да е самодостатъчно, включително с научните лаборатории в него, в които мисля, че всички знаете, че се създава истинска Наука и се раждат не малко открития - трябва да си създал и условия за това учениците принципно да няма смисъл да напускат територията на кампуса.
Това най-малкото ги предпазва от неприятности след почерпки навън примерно.
Абе въобще - дълга и широка е за обяснение.


~ 14. apostapostoloff
Както вече казах: През гегата ми е за минусите ти.
Музика и аутоплей ще има винаги в постингите ми когато аз реша.
А на теб като не ти изнася - просто може да не влизаш.
Не виждам за какво го и правиш, след като не четеш текстовете.


~ 15. vmir
Любак, ти отлично знаеш, че образованието е една от най-важните предпоставки за просперитета на една нация.
За мен втора по важност след Законите.
В това отношение САЩ е държава, която е призната по цял свят: И Законите й са хем достатъчно либерални и неограничаваще свободата, хем строги и най-вече действащи; и образованието е изключително силно и издигнато до нива, които трудно се достигат.
Затова и плагиатството в училище е поставено на ниво престъпление.
Нещо като да кажем правото да употребиш оръжие при нарушаване на частната ти собственост: Както може да стреляш само поради факта, че някой е прекрачил оградата на дома ти, така биваш сурово наказван за плагиатство, защото то е кражба на интелектуална собственост и суровостта идва да те подготви за живота ти в обществото, където това просто не бива да се случва.
Тоест: По този начин хората подготвят бъдещите напълно пълноценни членове на обществото си (децата в училище) да имат страхопочитанието на Закона.
Да се водиш по нишката на нещо прочетено да, но да го копираш напълно и без кавички и пояснение откъде е, на кого е - абсолютно не.
В този ред на мисли престъплението (напълно съзнателно липсват кавички, защото това при тях се третира като престъпление и аз им завиждам за висотата, на която поставят нещата) извършено от Руби не може да остане ненаказано подобаващо (КАКТО Е ПО ЗАКОН), защото нали точно това е втората цел на училището - възпитанието.
А какво възпитание ще е, ако останалите (а и самата Руби) видят, че ЗАКОНИТЕ могат да се показват?
Ако не сте се запознавали със Законета на САЩ отблизо - горещо ви препоръчвам да го направите.
Ще останете удивени.


~ 16. predatorka
В коментара си ти грешиш минимум за две неща. Или поне не става ясно какво искаш да кажеш или какво предопределя позициите ти по конкретния въпрос.
Раздробявам коментара ти, за да ти отговоря максимално точно и ясно:
predatorka написа:
що за „идея“ имаме в този случай,
избран м-у хиляди други!!!!
Идеята я поясних повече от добре в репликата си към vmir и пояснението как стоят ЗАКОНОВО нещата в САЩ.
А примерът е "избран" м-у хиляди други" просто защото познавам Руби Бейкър. Случката става няколко години преди 2001-ва. Сега Руби е преуспяващ адвокат в сериозна кантора.
predatorka написа:
това са твои думи, ж ,нали...
„там/в САЩ/ се ценят хора най-вече с еднозначна емоционалност, изграждащи ярка индивидуалност“!!!!
Ами НЕ, НЕ СА МОИ ДУМИ!
Моите думи са други и смисълът им е коренно различен!
predatorka написа:
аз па мислих, че ти си креативна личност...а, не снобар..
това ми звучи толкова предвзето и откачено,извинявай....
намирисва ми доста лабилно и крайно, сякаш ченге го е..писал..
такава обсесия към Чичо Сам, не приемам за здрава и уравновесена..
И с какво засенчих своята креативност, която е абсолютен факт и дори ми плащат в реала за нея?
А останалата част просто няма да коментирам, защото е някак си... тъпа.
predatorka написа:
и цяла нощ не спахте, за да го...натъманите това..
баааси, тук наистина е ..опасна лудница..
Кои сме тези "ние", които цяла нощ не сме спала, за да натамъняваме и кое точно сме натамънявали?
Аз до към 4:30 инсталирах и адаптирах софтуер на сериозна научна апалатура за химични и микро-биологични анализи и с никого нищо не съм натамънявал.
Може и да пусна специално за теб снимков "пътепис" (от среднощните си "натъманявания"), за да се убедиш с очите си.
predatorka написа:
искам ,обаче да поздравя 12. tutankhamon661
без да го познавам...
струва ми се многоо симпатичен и премерен съблогер..
приятен ден на всчики!
Това, което най- ми харесва в този наш съблогър е, че е океанословен.
Крайно време е да се разбере от всички, че хора с интелект и дар слово не се съобразяват с тъпотията, че "кооо-ко-ко-ко-ко", "беее", "мууу" и т.н. кратки изказвания не са израз на нищо друго, освен невъзможност да се говори както е прието за сериозно при дискусия.


~ 17. get
Ето затова като мен ще те недолюбват русофилите-непоръбеняци, Гет. Защото просто ги затапваш с неща, на които не могат да отговорят адекватно.
Продължавай и бъди сигурен, че хората с независимо от промивалата съзнания машина на социализма те харесват.


~ 18. kremenova
Репликите ми към коментарите на vmir и get са напълно достатъчни и приложими като реплики и към твоя коментар, за което мнение благодаря и изказвам желанието си с Юлия да делите там каквото делите другаде, просто защото НЕ Е ПО ТЕМАТА и е грозно.
А, да: Ако не си наясно АЗ СЪМ ВЪПРОСНИЯ ГоГо, а написаното от теб за секса (френската любов) е тъпо и комплексирано.
Точно аз бях този, който на ЛС й даде карбланш да ви ебава така, за да се види дребнавостта и злостта на душиците ви.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Повтарям: Аз, Георги Стоименов, оторизирах Юлия да ви ебава с френската любов (идеята и предложението беше мое) и вие като пълни хаховци се хванахте като удавници за сламка.
Воайор-Смешници! Ограничени и елементарни! Затворени в собственото си елементарно съществувание, разбирания и емоционални дефицити.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


цитирай
22. starforlife - Последни 20 регистрирани посетителя:
13.06.2018 12:48
11:01 - vmir
10:59 - kremenova
10:47 - sofisofi
10:22 - 4udovi6teto
10:01 - kremenova
10:00 - silverfox52
09:36 - troina
09:09 - germantiger
09:04 - troina
09:04 - tota
08:40 - kremenova
08:32 - of4ar01
08:23 - predatorka
08:04 - kolevn38
07:57 - kremenova
07:54 - get
07:19 - predatorka
07:04 - vaquero
07:01 - novitejivotni
06:41 - vmir
цитирай
23. starforlife - И СЕГА НОВИЯТ МИ КОМЕНТАР ЗА ГРАДСКИЯ.
13.06.2018 15:13



За да види кой къде е.

Първо да припомня с мои думи:
ГЛУПАВИТЕ ХОРА ОБСЪЖДАТ ЛИЧНОСТИ, УМНИТЕ СЪБИТИЯ, ИНТЕЛИГЕНТНИТЕ ИДЕИ!

Е... При твоите приятели (по идейно-политически пристрастия), Градски, си личи какво се обсъжда. Ето:
http://merlin68.blog.bg/zabavlenie/2018/06/13/dramata-na-lyjlivoto-ovcharche.1612658

И аз тогава ти казах, че ще ти го показвам нагледно.
Е... ЕТО! ПРАВЯ ГО!

Тук, разказвайки събития, които наистина са се случили на Приятелката ми Руби Бейкър - под постинга се обсъждат Идеи.
ИЛИ НЕ Е ТАКА, ГРАДСКИ?


~ ~ ~

Та, Мърчо (вече не говоря на Градския, а на този, който си мисли, че ме е злепоставил):
Не веднъж ви казах, че вие играете моята игра, а не аз вашата.
Нека представим част от фактите:
- "Руби Бейкър" (вече мога да използвам кавички след като... съм "разкрит" - ха ха ха) е реална личност, на която аз мога да дам телефонния номер, но естествено няма да го направя.
А и ми е ама точно през мандрагогата дали ще ми повярва някой.
- "Руби Бейкър" (вече мога да кажа също, че това естествено е псевдоним) стана... "емблема" през 96-та, когато се случват описаните събитията.
Но това не е важно в случая.
По-важното вече го казах:
Мърчо (очаква се и включването на останалите злобни и комплексирани кретенчета) обсъжда Личности (моя милост), а аз тук (както и Читателите ми) говоря за Идеи!
- Мърчо (и останалите) са вклинени вече в забавното обстоятелство да следят творчеството ми (хабейки от така ценното им поради напредващата възраст време) и да гугълват нон стоп моите изяви, което не е ли забавно, м?
Ако аз исках, Мърчо, да не откриете това, което си мислиш, че ме злепоставя, първо - нямаше преди време (след "разговора" с Градския за личностите, събитията, идеите и кой какво обсъжда - тоест, доста "отдавна" в ума си подготвих този епизод от Играта ми с вас) да поствам филмираната история на Руби.
Второ - щях да променя най-малкото имената, а не да следвам сюжета буквално дословно с всичките подробности.
После:
От моят постинг отново има полезност.
Най-малкото от него много съблогъри за първи път чуха за Харолд Блум, видяха негова снимка, прочетоха заглавието на негова книга, която горещо препоръчвам...
От твоят, пич, няма абсолютно никаква полза!
Включително и такава, каквато си мислиш, че има, а именно: че някой тук (а да не говорим в реала) ще си промени мнението и отношението към мен.
Което всъщност е втората идея насочена точно към вас - групичката на девиантните комплексари: Да се самонаказвате с злобеенето, че нищо не постигате с напъните си да ме злепоставяте.
АЗ ЗНАЯ КОЙ СЪМ, ОТКЪДЕ ИДВАМ, НАКЪДЕ ОТИВАМ И НАЙ-ВЕЧЕ КАК ВЪРВЯ ПО ПЪТЯ и това вие по никакъв начин няма да промените или очерните.
Не вие, а точно аз ще променя някои неща ТУК!
Запомнете тези мои думи.
И вие ми помагате всеки ден, подготвяйки почвата това да се случи.
И то рано или късно ще се случи - помнете ми думата.
И когато това стане - или блог.бг ще престане да съществува... Или ще престане да съществува в настоящия си вид.
Точно тогава вие ще осъзнаете, че сте били едни лузърни куклички на конци, които са се мислели за режисьори, а в действителност сте едни динамични статисти с предопределяни ви вече роли, които не можете да прозрете, а камо ли да надскочите.

Та така, Мърч.
Дерзай!
Аз дори няма да напомпя постинга си, защото Идеите откриват съмишлениците си по много по-различни начини от злорадстването спрямо Личности.

Георги Стоименов


цитирай
24. vaquero - starforlife,
13.06.2018 15:39
Какъв е този заместник-директор, когото учениците не познават, та трябва да го представят. Аз лично познавах директора, твоят далечен роднина и съфамилник; познавах и помощник-директора, и всички учители, независимо дали ми преподаваха. И ги поздравявах.
Ние не пишехме есета, а съчинения. И не ги пишехме за другаря учител, а за себе си, да развиваме способностите си. И никой не си и помисляше да преписва. Изключено беше родителите да ни пишат домашните.
цитирай
25. vmir - 26. starforlife - Добър ден.
13.06.2018 15:43
starforlife написа:
Това, което най- ми харесва в този наш съблогър е, че е океанословен.
Крайно време е да се разбере от всички, че хора с интелект и дар слово не се съобразяват с тъпотията, че "кооо-ко-ко-ко-ко", "беее", "мууу" и т.н. кратки изказвания не са израз на нищо друго, освен невъзможност да се говори както е прието за сериозно при дискусия.


Това много ми хареса. Въпреки, че краткостта на изказа е трудно изкуство, всяко коректно обяснение изисква определен минимум от изречения и думи. А хора, стигнали дотам, че в "кооо-ко-ко-ко-ко", "беее", "мууу" и т.н. да търсят аргументи, за мен са сеирджии, които не схващат, че ако някога са умеели да мислят, вече са започнали да губят това умение и се самоизпързалват в посока на пълното си оглупяване. Мозъка е единствения анатомичен орган, който не остарява и как ще функционира зависи главно от използването му, т.е. - от навиците, ценностната нагласа и светогледа на притежателя му. Продължавайте да гледате сеир и после не се чудете, защо вече не помните какво сте закусвали сутринта.
цитирай
26. starforlife - 2в1
13.06.2018 16:02
~ 25. vaquero
Абре, Градски...
Стига с това лицемерие бре!
Писал бил за себе си - тези ги разправяй на... САКОТО МИ! ха ха ха
Училищният процес... С цялата си сухота и глупавина... Беше толкова скучен и лузърски, че не водеше към нищо друго, освен чисто наизустяване!
И ние именно поради тази причина сме все още на това дередже.
И в момента са не повече от 3-4 ВУЗ-овете, например, които имат смисъл.
Всичко останало да го премахнат - няма да е грешка.
Хайде, моля те, нека познавам ама доооооооста преподаватели от най-разлчно позициониране и по хоризонтал, и по вертикал, и да зная, че не говоря празнословно.
Давам ти пример специално в моя сектор - програмирането:
Има единствено две (засега) места, където като обучение това се случва и те са: Академията на "Телерик" (хайде нека някои не закретенеят, че "Телерик" беше закупен от простите амерковци за сума ти милиони долари и е вече "Прогрес", защото именно те ще строят кампуса, за който споменах по-горе) и "СофтУни".
Божидар ми завърши Академията на 17. Отказа работа там. За куп пари за неговото тогава ниво. Преподава и в "СофтУни" (напиши в Гугъл Божидар Гевечанов и ще видиш как младеж на 19-20 преподава програмиране на мъже и жени по на 40. В момента е на 21 и вече работи за корпорация от нивото на "Майкрософт" и "Гугъл", но в друга равнина и може би това се дължи и на безсънните нощи, когато е работил с тъпия си баща била-охранител, които някои си мислят, че уязвяват, м?).
Така, че, Градски, тези приказки са просто помпозни балони с хелии, които до нищо градивно не водят.
Център за професионална квалификация "Геодим" и в момента (при положение, че вече над 8 години не се занимавам с този бизнес и поемам обучения единствено когато се касае за много пари или висок престиж) и към момента е лицанзиран в сферата на обучението не само в България и отлично зная какво говоря, защото съм с както казах - изключително много познанства не само в България.
Пример: За теб (гугълвай, Мърчо) името Пол Скарбио да речем, не говори нищо, а аз мога да си пиша с него на мейл.
Така, че, Градски - ето поради такива твои изцепки - ти казах, че все повече олекваш в очите ми.
Пък ти, ако решиш - фръцни се като ощипана мома.


~ 26. vmir
Любак, ти си от тези, които най-добре могат да ме разберат тук.
Спомняш ли си някои реакции спрямо теб на Жената, която открадна Сърцето ми?
Е... Май не съм ти го казвал, но с нея сме си говорили за теб още преди да се запознаем (с теб иде реч). Основно за това, което правеше за онези младежи, които се представяха повече от достойно и славеха страната ни при онези състезания в сферата на икономиката.
И тук ще ме прощава ВВ1951, но ако той чете въпростната моя Изгора - ще си направи (както спрямо мен) умозаключението, че е нива над нея, а тя ще му скрие топката дори в икономиката (основно всъщност в икономиката).
Защото когато баща ти (научих ог онзи ден от Гет) е бил някакъв си льоляв генерал (тримисирков, упс - тризвезден) - е напълно "нормално" (по социалистически) ти дори с диплома под 4 (и тук се виждат мега-гига-пропуски в граматиката) да следваш в... Съюза естествено.
Е да не но юеспипи (май се водеше) е ханглийски икономически "боклук" в сферата на икономиката и финансите, която (академия) се завършва от репресирани от соц-режима и те могат като мен да се правят на... Санкиита тук колкото си искат, защото просто са на нива в карпоративния Бизнес, за които (подобни на икономист0 примерно) могат само да мечтаят.
Такива хора ТУК се забавляват с вас, правейки се на чучела просто, защото са надкочили Егото си и могат да си позволят да бъдат каквито решат.
Когато и където решат.
Дори в реала!
цитирай
27. getmans1 - Здравей Стар, преминавам на бързо и ...
13.06.2018 17:02
Здравей Стар, преминавам на бързо и на зиг-заг колкото да покажа, че съм жив.
Макар и само на зиг-заг вече ми е ясно, че мулето дето търчи пред майка си винаги си заслужава бъчкането.
Чичко Гугъл наистина знае всичко ама и ... злепоставя.
Поздрави!
цитирай
28. musicgirl81 - Привет и от мен! ;) И четете сега смях ;););)
13.06.2018 17:12
Това съобщение ти се изпраща автоматично и не е нужно да му отговаряш.
Здравей, адресанте! ха ха ха
Обръщам се така, тъй като съобщението се изпраща автоматично от МсВ и няма как да е поименно.
Сега... Какво оставям като перманентен маркер:
Към 21 часа ще впрегна глупчовците тук в един нов епизод от забавната игра, в която им раздавам ролите вече втори месец.
Маркерите са:
- Руди Бейкър (нереално име)
- Хралод Блум (име повече от реално)
- Мой постинг от преди две седмици, който ще извадя от архив и оставя временно видим и в който има уж пом/у другото един филм, правен по действителен случай

Как ще реагират комплексираните малчовци ли?
90 на 100 съм сигурен, че ще гугълват.
80 на 100 съм сигурен, че ще открият инфото и ще потрият самодоволно ръце.
99,9 на 10 съм сигурен, че или Кофичко, или Мърльо ще изцъфтят с изричен постинг от рода "Плагиатството - запазена марка на Гочо (за Кофичко) или Специалиста (за Мърльото)"
100 на 100 ще се посмеем. ха ха ха

Това е.
Толкова е просто, баси.
Жоро

ПС: Това ми ЛС може да цитираш едва когато някой от въпросните изцъфти с кретения, която пък 101 на 100 ще напомпи и изблейка на "първа".

Изпратено: 12.06 20:03 От: starforlife


;););)
Хайде сега с другите, които предполагам са получили това лично съобщение от Жоро-Стар да се посмеем на предвидимите ни "колеги". ;););)
цитирай
29. анонимен - :)))))))))))))))))))))))
13.06.2018 17:57
Виждам, че онзи пак е на първа. Там няма да вляза, но тук разбирам какво е станало и адски се кефя как ги караш сами да показват колко са първосигнални:)
И ги караш да се въртят като пумпалчета:)
цитирай
30. tutankhamon661 - starforlife
13.06.2018 19:17
Преди малко като влязох в Блогбг, първо видях постинга на Merlin68. После влязох в твоя блог, възнамерявайки да отговоря тук на Merlin68 и коментаторите му. Тогава видях, че ти вече си им отговорил точно по начина, по който аз мислех да им отговоря. По-специално следното:

1.Обсъждане на идеи, а не фиксиране върху маловажните подробности дали е авторски разказът, откъде е взет, дали главната героиня наистина се казва Руби Бейкър и т.н. Първият ми коментар е посветен именно на това. Изобщо не съм се замислял за авторството, защото няма никакво значение в случая.

2.Ако беше опит за измама, тя би била прекалено плоска. Като имаме предвид колко хора гледат "Стъклената къща", близко е до акъла, че не един, а много народ е видял въпросната сцена. Фактът, че не си променил нито имената, нито речта, доказва че не е опит за измама и плагиатство. Наистина съм потресен от неразбирането на онези. Те били по-лесни за "връткане", отколкото мислех.

Винаги съм обичал да обсъждам определени сцени от филми и книги, а разгледаните под този постинг аспекти са ми сред любимите. Затова се радвам, че имахме повод да ги обсъдим. Пък маловажните подробности, извор на живот за хейтърите, са ми през ..... сещате се кое.

цитирай
31. tutankhamon661 - 31. vmir - Мърч е феноменално задръстен, сякаш е живял при чукчи.
13.06.2018 19:20
vmir написа:
Но полага огромни усилия, които към момента го поставят в групата на развиващите се блогъри. Ако удържи старанията си на същото ниво около 30-40 години, ще има шанс да се отдръсти и дори да се поучи от такива като Гет, Жоро, моя милост и други, които не смятаме, че предназначението на мозъка се изчерпва с реанимирането на изтъркани пропагандни шаблони.



Отличителна особеност на чукчите: упорито и настойчиво сами си го начукчват.


цитирай
32. cortana - :):):)))))))
13.06.2018 21:09
musicgirl81 написа:
Това съобщение ти се изпраща автоматично и не е нужно да му отговаряш.
Здравей, адресанте! ха ха ха
Обръщам се така, тъй като съобщението се изпраща автоматично от МсВ и няма как да е поименно.
Сега... Какво оставям като перманентен маркер:
Към 21 часа ще впрегна глупчовците тук в един нов епизод от забавната игра, в която им раздавам ролите вече втори месец.
Маркерите са:
- Руди Бейкър (нереално име)
- Хралод Блум (име повече от реално)
- Мой постинг от преди две седмици, който ще извадя от архив и оставя временно видим и в който има уж пом/у другото един филм, правен по действителен случай

Как ще реагират комплексираните малчовци ли?
90 на 100 съм сигурен, че ще гугълват.
80 на 100 съм сигурен, че ще открият инфото и ще потрият самодоволно ръце.
99,9 на 10 съм сигурен, че или Кофичко, или Мърльо ще изцъфтят с изричен постинг от рода "Плагиатството - запазена марка на Гочо (за Кофичко) или Специалиста (за Мърльото)"
100 на 100 ще се посмеем. ха ха ха

Това е.
Толкова е просто, баси.
Жоро

ПС: Това ми ЛС може да цитираш едва когато някой от въпросните изцъфти с кретения, която пък 101 на 100 ще напомпи и изблейка на "първа".

Изпратено: 12.06 20:03 От: starforlife


;););)
Хайде сега с другите, които предполагам са получили това лично съобщение от Жоро-Стар да се посмеем на предвидимите ни "колеги". ;););)
ХАЙДЕ! :)
'Да се посмеем на предвидимите ни 'колеги'! :):))))))
цитирай
33. cortana - :)
13.06.2018 21:13
rustam написа:
Стоименов Ментата пак разтяга локуми за някакви ЛС и се изнизва. Никави "цитати" няма всъщност. Това не е цитат, а свободно набран текст. Единствено има стойност скрийншот, в който да личат датата и часът на изпращане. Другото са ментърджийски пунтове на изпечения лъжец Гого Ментата.
Как да няма 'цитати'? Ето 'единствен по стойност скрийншот' :)
http://prikachi.com/images.php?images/243/9348243I.jpg
Сега да кажем ли, че 'другото са ментърджийски пунтове на изпечения лъжец' Русти? :):):))))
цитирай
34. getmans1 - Мерлин толкова уверен, че си пре...
13.06.2018 21:49
Мерлин толкова уверен, че си премахнал модерацията ама пак не видял ... мотиката.
цитирай
35. starforlife - Добра вечер!
13.06.2018 22:05
Хайде първо малко статистика.

Последни 20 регистрирани посетителя
21:44 - getmans1
20:55 - cortana
19:39 - vmir
19:17 - tutankhamon661
18:54 - rustam
18:48 - vaquero
18:27 - angpiskova
18:23 - merlin68
18:21 - chron
17:56 - angpiskova
17:08 - musicgirl81
17:02 - getmans1
16:56 - vmir
16:43 - getmans1
15:50 - leonleonovpom2
15:25 - vmir
15:09 - vaquero
14:46 - ok3223
14:24 - sidhaarta
14:06 - ba4kata73
цитирай
36. starforlife - А сега по коментар на Руст0, който явно е преценил, че е постигнал своето и го е изтрил:
13.06.2018 22:06
"Стоименов Ментата" не "разтяга пак локуми за някакви ЛС и се изнизва", а се връщаше от един морски град, където нощес монтира техника (като почине може да пусне снимчици, че да продължава дразнителствувателствуването ви).

Направо падам в оркестъра как "единствено има стойност скрийншот, в който да личат датата и часът на изпращане" при условие, че това може да се направи за няма и 10 минутки?
А да искаш нотариални заверки, защото ти преди години се изпъна, че и тези спрямо Юлето не били истина? М?

Скрийншотът бил доказателство!? СмЕЕЕЕх!

Значи аз съм лъжец, м, Цъгов?
И как беше от онзи профил джермъниуомън?
Да цитирам ли думите още от 2013-та?
Защото имам скрийншот, който "единствено има стойност"? хаааа ха ха ха - смЕх!
цитирай
37. starforlife - Та сега, драги ми драки, ще отпочина, хапна (възпълнотата ми изисква яко плюскане) и може би ще ви издразнителствувателствувам със снимков постинг.
13.06.2018 22:15
Снимков постинг на "кражбите" ми от днес само.
Иде реч за новия ми Huawei P20, който обещах на Градския да си купя, че да не ми са толкова некачествени снимките (ха ха ха).
Както и за малко компоненти за новия компютър на Големия.
Онова "прасе", за което съм пътеписвал, вече е преотстъпено от него на Малкия и той получава още по-яко.
хи хи хи

За цени няма да говоря и фактури няма да снимам (това е запазен глупендък на икономист0) - имате гугъл, можете да гугълвате и зеленеете от завист как пазаруваме ние, била-охранителите с мижавите си заплати - ха ха ха.
цитирай
38. cobracapelo - Шашардисахте ме бе
13.06.2018 22:18
Вярно ли някой е написал, че скрийншота е доказателство? Явно компютрите не са му силна страна.
цитирай
39. starforlife - ~ 42. cobracapelo
13.06.2018 22:25
cobracapelo написа:
Шашардисахте ме бе
Вярно ли някой е написал, че скрийншота е доказателство? Явно компютрите не са му силна страна.

Е па Руст0 го е писал.
СмЕх!
цитирай
40. vmir - 33. tutankhamon661,
13.06.2018 22:37
tutankhamon661 написа:

Отличителна особеност на чукчите: упорито и настойчиво сами си го начукчват.


Доста точна констатация!
Поздравления!
цитирай
41. get - До 29. vmir - Мърч е феноменално задръстен, сякаш е живял ... ИМА ТРИ КАТЕГОРИИ ЛЮДЕ!
13.06.2018 23:15
vmir написа:
Но полага огромни усилия, които към момента го поставят в групата на развиващите се блогъри. Ако удържи старанията си на същото ниво около 30-40 години, ще има шанс да се отдръсти и дори да се поучи от такива като Гет, Жоро, моя милост и други, които не смятаме, че предназначението на мозъка се изчерпва с реанимирането на изтъркани пропагандни шаблони.


- Умен: човек направил веднъж грешка я избягва и подхожда разумно при следващи подобни.
- Гения - който се учи от грешките на другите и не ги допуска.
- Глупака: обречен е да повтаря една и съща грешка до безкрай ... чудейки се при това - защо в резултат ВСЕ и ВСЕ ... НЕ УСПЯВА!

- Народа ни го е казал по-просто? ... на глупака му е съдено, да настъпва постоянно едно и също гребло.
В резултат, само цицини - не й, постояно развиващ и усъвършенстващ се разум!
цитирай
42. анонимен - Но полага огромни усилия, които към ...
13.06.2018 23:30
get написа:
vmir написа:
Но полага огромни усилия, които към момента го поставят в групата на развиващите се блогъри. Ако удържи старанията си на същото ниво около 30-40 години, ще има шанс да се отдръсти и дори да се поучи от такива като Гет, Жоро, моя милост и други, които не смятаме, че предназначението на мозъка се изчерпва с реанимирането на изтъркани пропагандни шаблони.


- Умен: човек направил веднъж грешка я избягва и подхожда разумно при следващи подобни.
- Гения - който се учи от грешките на другите и не ги допуска.
- Глупака: обречен е да повтаря една и съща грешка до безкрай ... чудейки се при това - защо в резултат ВСЕ и ВСЕ ... НЕ УСПЯВА!

- Народа ни го е казал по-просто? ... на глупака му е съдено, да настъпва постоянно едно и също гребло.
В резултат, само цицини - не й, постояно развиващ и усъвършенстващ се разум!

Да! Момчета и момичета тук, страхотни сте!
цитирай
43. rustam - Гого Ментата
14.06.2018 10:30
и неговият аватар "кортана" пак играят п*******ки "номерца".
След като ме "цитирали", редактирали и променили написаното в моя коментар тук, а после...изтрили самия коментар. В смисъл, Гого Ментака изцяло е променил написаното от мен в уж "цитиран" коментар, а после се опитва да пуска ехидни забележки.

При положение, че самият мой коментар е изтрит.

Остава открит въпросът защо стар ъф лай си изтри някои доста експлоатирани профили? Отговор: за да прикрие ЛС, в които предлага разни подлости спрямо платформата тук и потребителите й.
цитирай
44. get - До 45. rustam: "... да прикрие ЛС, в които предлага разни подлости ... " - Не ме интересува и не смятам да се намесвам в ... ?
14.06.2018 13:45
... в задочния ви спор?

- но по отношение ПОДЛОСТТА, ти също не си безгрешен Рустеме - по мои лични наблюдения!

rustam написа:
и неговият аватар "кортана" пак играят п*******ки "номерца".
След като ме "цитирали", редактирали и променили написаното в моя коментар тук, а после...изтрили самия коментар. В смисъл, Гого Ментака изцяло е променил написаното от мен в уж "цитиран" коментар, а после се опитва да пуска ехидни забележки.

При положение, че самият мой коментар е изтрит.

Остава открит въпросът защо стар ъф лай си изтри някои доста експлоатирани профили? Отговор: за да прикрие ЛС, в които предлага разни подлости спрямо платформата тук и потребителите й.


- Така че знаеш за в такъв случай какво е казал Христос ... за "сламката" и "гредата" !?
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: starforlife
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2589738
Постинги: 1153
Коментари: 16834
Гласове: 13882
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031