Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.01.2010 03:22 - неам нерви!!!
Автор: rubsy Категория: Забавление   
Прочетен: 1292 Коментари: 1 Гласове:
-1



 Лежаи си мисля..и така вече 1 час..а трябва да спя..утре ще пътувам за Софията при това раничко трябва да стана да се нарисувам ,че НЕхубавите не ги назначават на работа..та откъде иде мисълта ми..
 Легнала съм си аз,културно към 2..Не споменавам това че вечер не ми се ляга сутрин не ми се става..Правя асоцияцията понеже днес се присъединих в една такава група в бука;> Та и за там имам какво да кажа..Един приятел ми каза преди време че му било писнало от безмислени групи..е и на мен ми е писнало от безмислени хора който познавам(Никола нямам теб предвид),обаче не рева,трайкам си..А за групите в бука,хубаво че са те,че да си кажем истината..ДА,спала съм с поне един от мойте фейсбук приятели. Да,обичам да се въргалям сутрин в леглото преди да стана. Да,интернета ни Иба майката на граматиката. Да,не обичам да спя сама.Да,обичам груб секс. Да,това е моя живот и ще си го живея както си искам.. и още 1000 групи за които мога да кажа за себе си"Да,така е!" Пък нека  после да са безмислени..
  А сега да се върнем на постта.. Не мога да заспя понеже толкова гняв се насъбра изведнъж,че чак се плаша за душевното си състояние.. Трябва да замина за София.. Не за кеф..просто тук работа няма,макар Пловдив да е  втория по големина град в Б-я(и не ми викай как се пише "България",знам прекрасно просто не си заслужава да търкам клавиатурата за нея). Плащам данъци за тоя дето духа..само дето аз не го усещам..духането демек.. имам сметка 20 лв..изжеднъж тя става 24,щото нали ДДС слагам..купувам си един прекрасен стол с цена 84 лв,ама плащам 100тина щото нали пак данък.. Нова аудиосистема-айде и тя с 40 лв отгоре..ми да,що да не..те парите по дърветата растът! Само да се пресегна и хоп-една 100тачка.. плащам сума пари за нищо а накрая се оказва че именно в този град няма работа,няма хляб няма дори един свестен клуб ..  "сичко е боза..Сигурно ще кажете че не си търся работа...Оферти има..6 работни дни по 10 часа за 240 лв.. ми хтра кво.. няма да ям ще ходя пеша на работа(съответно и ще се прибирам),вафли и шоколад по Коледа(евентуално) и студена вода(ама в умерени количества.щото и тя пари струва). Ето затова се налага да ходя в София..Е,защо се оплаквам питате Вие..Ми не,наистина няма закво..Тя (Софията),една хубава,зелена,с чист въздух,с има няма 200 човека население..да ти е кеф да живееш..Не е като някакъв претъпкан град дето ще се пукне по шевовете от хора,коли,трамвай и фолк-клубове ..
 Хубаво че е гаджето ми.. Заедно сме от година и нещо,обичаме се отпреди кризата и както времето показа той се оказа незаменим приятел,любящо гадже и невероятно добър човек.
 И сега вместо да излезна на квартира в собствения си красив град с приятеля ми,да си взема кученце за което така мечтая  и да създам едно хармонично семейство,аз заминавам да се блъскам в метрото или по улиците,тепърва да изучавам един нов град,да завързвам приятелства.. Ама нищо..Както казваше даскалката ми по ПСЕ(процеси и схеми в електрониката,не правете други асоциации),"Той живота ще го накове на "сички!" Евала.. Затва живеем!
Май дълго стана..Ама ми олекна.. Сигурно в бързината и грешки има.. Не ми пука.. Няма да го чета,няма да го поправям-суровия вид е най-истинския.. Пък и трябва да лягам..нали утре път ме чака.. 
А едно време харесвах София..
Нищо..
Той живота го кове на "сички..



Тагове:   нерви,


Гласувай:
1



Следващ постинг

1. therainss - ще
19.03.2010 00:51
Ще си починем от живота, когато починем, така че спокойно!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: rubsy
Категория: Лични дневници
Прочетен: 210325
Постинги: 72
Коментари: 201
Гласове: 471
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031