Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.01.2010 02:39 - Необятната Вселена
Автор: rubsy Категория: Забавление   
Прочетен: 1492 Коментари: 0 Гласове:
-2




Просто не знам как и откъде да започна..
    1 часа е..Отново не спя,отново търся нещо интересно по,иначе позабравената телевизия.. Попадам на Нешънъл-а.. Необятната Вселена.. С прекрасния съпровождащ коментар отдолу "Вселената прилича повече на теб-отколкото си мислиш.."
 
    Да,ама не..След това което чух ОПРЕДЕЛЕНО аз нямам нищо общо с нея...Знам къде започвам(образно казано) и къде свършвам..Знам къде ми е дробчето,сърчицето,знам какво представлявам отвътре,какво ме съставя,колко са на брой мускулите,костите ми..

   А сега какво научих за Вселената..
    "Ако приемем че Слънцето е точка върху лист хартия,то тогава Млечния път е колкото Щатите.." Дотук добре..Обаче представяте ли си колко е голяма Вселената? Аз правя опит..Заболява ме главата..
 
   Докато слушам обясненията за това,как можем да видим само "жалките" 14.000.000(това са МИЛИОНИ,ако Ви е  трудно с нулите) светлинни години (една светлинна година е пътят който изминава светлината за една година) на разтояние около нас,се опитвам да осмисля чутото до момента и да си затворя устата.Който е казал че жените могат да вършат повече от 1 нещо едновременно е излъгал..В този момент аз можех само да слушам..
 
   Ако това Ви се струва смешно нека минем 2 the next level..
  
   Учените не могат да си обяснят,защо Вселената продължава да се разширява,при условия,че Големия взрив отдавна е отминал,също както и точката на предела на разширението и и би следвало тя да е започнала да се свива обратно.Щото нали в Природата реакциите протичат в тази последователност: взрив-> предел на разширение на енергията->процес на свиване(известен още като "обратен" процес),или поне мен така ме е учила г-жа Денка Кръстева в механото.
 
   Но затова пък има няколко теории за това каква "форма" Вселената.. Едни смятат че тя е като поничка,което за мен обяснява защо липсва този "обратен" процес,тъй като енергията се преобразува от нарастваща във вихрова,но пък не обяснява разширението тъй като тази "вихрова" енергия няма как да генерира,другата енергия дето трябва да и помогне за разширението.Ясно е че това отпада..Предлагат ми друга опция..Можело да прилича и на сфера..Това ми се струва по удачно-сферата е единственото идеално тяло на Земята,защо Вселената да не прилича на нея?
  Можело и да е като равнина..Хубаво..Само дето ние познаваме вече 4измерното пространство.Не може на Земята да имаме нещо,за което Вселената не е чувала..

  Мислите си това е шантаво? Чакайте да Ви изложа теорията за това как точно е възникнал Големия взрив,който е създал Вселената..Щото нали все пак и в Нищото трябва да стане Нещо за да има взрив..Тук идва идва теорията за Мега  Вселена..тъй като по ТВто го показаха с някакви плочки аз ще Ви го обрисувам по ясно..

 Представете си Домино за игра..Наредено по онзи хубав начин,по който като бутнеш първото блокче се получава верижна реакция и всички останали блокчета падат..Сега си представете че нашата Вселена е примерно 17то блокче от тази редица пулчета..Сега си представете че то за малко липсва..За да се създаде това 17то блокче,трябва 16то и 18то блокче да се докоснат,да се допрат за секунда.С допира си,те ще създадат една Хипер,Мега,Бруталийска енергия,която ще създаде един Голяяям взрив,за да се получи нова Енергия,която ще създаде нашето 17то блокче (т.нар. наша Вселена) ..
 
?!@?#?#%&?

Спирам..Трудно ми е вече..Главата ми ще се пръсне..

Обаче с това твърдение си обяснявам нещо чуто преди много години,а именно че в тази Реалност, в която живеем,съществуват още 30 паралени свята,които ние не можем да чуем,видим или усетим..

  Няма какво повече да кажа..Мисля си само как,по дяволите,някой продължават да  твърдят че сме само ние в тази Вселена,при положение че на нашата планета има милиони видове разнообразен живот дори при факта,че все още има места който не сме опитомили и изучили,а навън ни очаква един изцяло нов и необятен свят,който е милиони,милиарди пъти по-голям от това което можем да си представим.

Учените са доказали че нашите мозъци използват едва 4% от капацитета си..Може би затова не можем даси представим какво точно представлява нашата вселена..Може би все още не сме готови за това познание..

Пък нека после ме лъжат че Вселената прилича на мен повече от колкото си мисля..



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: rubsy
Категория: Лични дневници
Прочетен: 212110
Постинги: 72
Коментари: 201
Гласове: 471
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930