Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.03.2010 20:18 - Геноцид 2010 или Welcome to Bulgaria and have a nice day!
Автор: rubsy Категория: Забавление   
Прочетен: 1166 Коментари: 1 Гласове:
0



От няколко дни насам съм особено заинтригувана от случващото се в нашата мила Татковина!
Не че не гледам новините и по принцип,но от известно време насам направо нямам търпение да почнат-както едно време когато бях малка и чаках Часът на Уорнър!
Следя антикризистните мерки на сегашното ни правителство и направо не мога да повярвам-Парламента ни май е съставен от хора,с умствени способности на 5 годишно дете!!!
Искали да облагат пенсиите на старите хора с 10%,ако пенсията им е над минималната.Ами да защо не-минималната пенсия е 138 лева,за другите имали щастието да взимат към 240,ще режем,те пък няма да се ширят в някакъв лукс я!
Да е жива и здрава прабаба ми още дълго време! Само тя остана жива и здрава.Когато и се обадя да  я чуя все я питам как е,има ли нужда от нещо,а тя ми казва : "Спокойно,бабе,аз съм добре,мога хляб да си меся,люти чушлета да си гледам и малко кайсийки за ракия имам-пари не ми трябват,па и за лекарства едвам стигат"! Верно че на пенсионерите малко им трябва,ама 138 лева съвсем не са достатъчни.Добре е баба че живее на село и няма други разходи,да му мислят градските пенсионери.
И все пак,когато отида на село баба все ми вика: "Ето,бабе,вземи тея 10 лева да си купиш нещо" и всеки път аз и бутам ръката и и викам: "Ето,бабо,вземи ти от мен 20 лева да имаш -на теб повече ти трябват!" и тя плаче,че съм единствената и внучка,а не може нищо да ми даде.
За първи път ме е срам от Родината ми!!!!
Ще режат и майчинските от 400 и няколко дни на 250 дни за да гледаш бебето си,след като родиш и 240 лева на месец даго гледаш докато не ходиш на работа.Не разбирам много от бебета,обаче знам че едно малко дете има по големи разходи от възрастен човек.И си мисля щом на мен не ми стигат 500 лева на месец,представям си как се оправя майката с 250 лева.
Срам,Срам,Срам!!!
И после викат "Раждайте!" .Ще стане и това,ама не мисля да съм в България тогава!!!
Само за справка искам да Ви кажа,че в нашата съседка Гърция простестират за неща за които тук дори не сме и чували,а именно:
*Да не орязват 13та и14та(!!!!)  им заплата с 30% (ние 13та едвам стигаме..)
*ДА не режат пенсиите от 1200ЕВРО(!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) на пенсионер(при нас с 1200 ЕВРО живеят 1200 пенсионери)
*Да не вдигат акциза на алкохола и цигарите(той не  е вдигат от 3 години ако не се лъжа,а при нас го взигат на 3месеца,слава Богу че не пуша и не пия)
Навсякъде е така-стане ли дума за политика на геноцид,хората веднага се вдигат.
А ние,прост народ,народ само ОФЦЕ,свикнали сме все да ни мачкат и тъпчат и все си викаме "ТЕ нещата ще се оправят,ще се наредят"
ЩЕ СЕ НАРЕДЯТ,ДРАГИ МИ СЪНАРОДНИЦИ,КОГАТО СЕ ОСЪЗНАЕМ И ВЗЕМЕМ В РЪЦЕ СВОЕТО БЪДЕЩЕ И ТОВА НА РОДИНАТА СИ!!!! ЗАЩОТО НЕ ПОКОЛЕНИЕТО НА РОДИТЕЛИТЕ НИ ЩЕ НИ ОПРАВИ КАТО НАЦИЯ,А НАШЕТО СОБСТВЕНО И ТОВА НА ДЕЦАТА НИ!
Поредния глас в пустиня..
Мисля си че за да се осъзнаем като нация,трябва да ни се случи нещо непоправимо и брутално,което да ни обедини и да ни накара да се събудим от овчия живот..
Но май по вероятното е след време да Ви срещна някъде по света,кадето детето ми е се смее и а аз ще се чудя каква играчка да му купя,а не как да го нахраня!!!
Не за такава България умряха Левски и Ботев..




Тагове:   Bulgaria,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. therainss - не
17.03.2010 20:37
Не трябва да те е срам от родината, а от управляващите държавата. И те не са малоумни, а нагли.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: rubsy
Категория: Лични дневници
Прочетен: 210307
Постинги: 72
Коментари: 201
Гласове: 471
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031