Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.03.2010 00:59 - За любовта и още нещо
Автор: rubsy Категория: Забавление   
Прочетен: 1057 Коментари: 0 Гласове:
0



Седя и си мисля... Без причина... Случва ми се от време на време..
Днес времето беше чудесно,бяхме на разходка с моята най-добра приятелка..
Вървим си и си говорим една през друга и изведнъж тя млъкна и много настойчиво взе да ме "ръчка". Поогледах се за какво иде реч,докато се разминавам с едно плашило и изведнъж се усетях.Тя ме побутна да видя именно това.Става дума за едно момиче,което ходи с мое бивше гадже.
Тук не става дума за него(въпреки че много може да се изкаже за нашите 2 годишни изпълнения,изпъстрени с раздели и събирания) нито пък за нея (лоша дума не казвам,макар да не я харесах още когато се запознахме преди години).Замислих се,какво ли прави той,къде е,дали е щаслив...
Вървим си по надолу и срещам едно момче с което излизах преди 7 години(мразя го този град!!!).Говорим за мъж на около 25-26 години,което постоянно ме кани на кафета по скайпа а иначе като се засечем по Главната и се заговорим се чуди накъде да гледа... Направо бих казала че се притеснява в мое присъствие;>
Прибирам се в нас,пише ми първата ми голяма любов(като казвам голяма имам предвид че 4 години ми бяха нужни да го преживея)..Върнах се и към тези спомени..
И така днес цял ден,се  намират поводи за контакт със стари гаджета...
И докато прехвърлях всичките си истории през главата,изведнъж осъзнах нещо-имала съм всяко едно момче ,което съм пожелала.. Без изключения!
Имах най-хубавото момченце от детската градина... Най-хубавите момчета в училището ми,момчетата който харесвах в бара..
Красиви,стабилни момчета,с които не съм се виждала от години,но на които и до днес мога да се обадя и да кажа "Имам проблем,трябваш ми" и знам че 98% от тях наистина биха запалили колата и биха дошли до Пловдив,макар че повечето от тях са вече на най-различни места като Варна,София,Плевен,Габрово,Бургас..
Не ме разбирайте погрешно-има къде,къде по красиви момичета от мен.. Странна история..Винаги съм си мислела че не ми върви в любовта..Оказва се че не е така..връзките ми са били дългогодишни и както се оказва,момчетата ми са били точни и невероятно надеждни,дори и днес.. Разбира се,имам 2 изключения,но кой ги няма;>
Оказва се че съм заобиколена от невероятни приятели..и не само бивши гаджета,ами и момчета,с  който се познаваме от години наред,правили сме най-ненормалните неща за които може да се сетите(буквално!!!) и съм заспивала до тях без притеснение и без да се събуждам "изненадана".
Евала,момчета!
Гордея се че ви познавам и ужасно много ви обичам!!!!!!




Тагове:   още,


Гласувай:
1



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: rubsy
Категория: Лични дневници
Прочетен: 212073
Постинги: 72
Коментари: 201
Гласове: 471
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930