Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.04.2010 19:27 - за хората от живота ни..
Автор: rubsy Категория: Забавление   
Прочетен: 1001 Коментари: 0 Гласове:
0



Иска ми се да пиша..Не знам за какво..просто да пиша.. Не,че в главата ми не се въртят 100 неща,но не знам откъде да започна..
Слушам Serge Devant - Addicted to love и си мисля,че когато чух тази песен за първи път,не съм и предполагала че след няколко дни ще я слушам  по-скоро замислена,отколкото танцуваща и пееща както преди няколко дни..и ето-пак циклаж..
Едно време даскалката ми по Български език и литература винаги ме хвалеше"Руми,правиш невероятни есета,мисълта ти тече пъргаво и умееш да преплитая отделните абзаци изключително!" Е,госпожо Николова,заповядайте първите ми редове от 2 месеца насам,който са изключителна боза;)
Отнесена съм,да..и не ме е срам,дори се гордея от време на време хаха.. Все пак съм Риби-ние,творческите натури,сме трудни за разбиране..
Чакайте да пусна отново песента..
Глътка кока-кола..
Поглед към телефона..
Пак мълчи..
Преди няколко седмици се запознах с едно момче..малко дете,много умно,възпитано изключително добре(нещо рядко срещано в днешно време) със страхотно излъчване,което ме зарежда супер положително..
Напоследък рядко срещам хора,с които да мога да си говоря свободно..
Хаха,како Пепи и теб те обичам много,ама сега не иде реч за това:))
Липсват ми разговорите с малкия лигльо:( Онзи ден се сдърпахме по телефона и нали и двамата сме малко инати,сега не се чуваме.. Тук ще кажете,какво толкова,ще се оправите..Да,ама малкия не вдига телефона дори на кака си Пепи.. инат,та да си ебе капаците хаха.. Замислих си колко много хора влизат и излизат от живота ни-някой са тук за малко,други остават завинаги.. И ми идва наум една любима фраза от песента Пропилени години на Plastic Bo,а именно "Живота минава си както ще мине и тази любов..",само че,ще перефразирам на "Живота минава си както ще отмине и този човек.."
Жалко.. споменах ли,че вече рядко срещам хора,които да ме зареждат положително.. Май беше преди 5 реда;)
Нищо,пак ще го кажа,че сега ще пия още 2  чаши кока-кола и ще го забравя.. Така де и аз съм инат,учила съм се от най-добрата - кака ми,зодия Скорпион хаха;)
Май ми олекна малко..
Госпожо Николова,надявам се несвързаните ми редове да ми "донесат" поне 3:)
Не бях много изчерпателна и последователна,но за сметка на това съм доста искрена:)
Дано скоро имам повод за някой по-вълнуващ постинг..
А на Вас,желая едно вълнуващо и  изпълващо Ви с положителна настройка приятелство,именно днес;)


Тагове:   НИ,


Гласувай:
1



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: rubsy
Категория: Лични дневници
Прочетен: 212007
Постинги: 72
Коментари: 201
Гласове: 471
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930