Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.08.2010 22:41 - липса..
Автор: rubsy Категория: Забавление   
Прочетен: 936 Коментари: 0 Гласове:
1



Напоследък все не ми остава време за теб,мило дневниче;((

Не че се случват някакви страхотни неща..Не.. Просто съм свела деня си до храна,работа и сън..

Тази вечер е малко по-различна..

Взела съм си литър портокалов сок,седнала съм на терасата с невероятния изглед към София и релаксирам..

Сетих се за теб.. Отдавна не съм го правила..Извинявай..Напоследък ти стана единственото нещо,пред което изливам душата си.. Ей така,просто за да ми олекне..

Наближава сватбата на една много скъпа за мен приятелка..

Това ме кара да се замисля над собствения си личен живот..

Искам и аз да съм булка..

В пищна бяла рокля,като една огромна сметанова торта..С дълга черна коса на къдрици,със забодено нежно цвете в нея.. И хора..много хора..
Всички,който през годините са били близо до мен и са били част от живота ми..за малко..или за много..
Искам да пътувам..да обиколя света..Да бъда на места,който не съм и сънувала..Мечтая усмивката,никога да не слиза от лицето ми..
 
И сега защо се разплаках..

Напоследък доста плача..така от нищо..седя и сълзите ми тръгват..без причина.. Казват,че когато плачеш душата се пречиства.. Не съм толкова грешна,колкото плача.. Чувствам липса..пагубна,побъркваща липса..

Знам какво трябва да направя..



Тагове:   липса,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: rubsy
Категория: Лични дневници
Прочетен: 212080
Постинги: 72
Коментари: 201
Гласове: 471
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930