Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.08.2010 22:12 - Из "Жалбите на една брюнетка"
Автор: rubsy Категория: Забавление   
Прочетен: 1300 Коментари: 1 Гласове:
2



Не казвам, че е лошо да си брюнетка. Открай време съм си такава. 
Но взе да ми омръзва да ходя с права тъмнокестенява коса. Обичам разнообразието. Къдрих я на едро, къдрих я на дребно, правих я на плитка, боядисвах я червена, патладжанена, а веднъж пробвах светлокестенява, ама боята беше българска и излезе друг цвят - черносиньо. Страшно ми хареса. После си взимах няколко пъти черносиня боя от различни марки, но никога не излезе толкова плътно и лъскаво. Това е белята с ментетата.

А след това реших да я направя руса.
Първи се възпротивиха фризьорките. Няма значение дали ми бяха приятелки или не, дали ги познавах или бяха напълно непознати, дали бяха кварталните или момичетата от стилните салони - сякаш се бяха наговорили и твърдо отказваха да ме направят блондинка. Не че настоявах много, но като минавах покрай фризьорски салон, спирах и питах.
Нямало било да ми отива!
После отидох на стилист, който артистично ме разроши, напръска с половин флакон лак, взе ми повече от зъболекаря и това беше. Излизам от салона и насреща една колежка:
- Здрасти, къде насам - пита лицемерно заинтересувано.
- Ходих на фризьор - казвам гордо.
- И какво, нямаше ли го? - ехидно пита колежката.
- Там си беше, не ми ли личи? - правя се, че не забелязвам.
- Ами ти така си ходиш обикновено - рече да гаднее тя, ама се усети, че така ми повдига самочувствието и се забърза да ходела някъде.

Междувременно в мен се загнезди непреодолимото желание да стана трайна блондинка.

Да, ама не!
Рени (това е фризьорката, която знае всичко за мен) твърдо отказа да ме изрусява.
После отидох на друго място и попаднах на хазяин, които имаше фризьорски салон. Той беше виетнамец с китайска прабаба и като чу идеята ми за руса коса, зацъка неодобрително. После ме боядиса черно и ме среса гладко - както е прието из виетнамско-китайските среди и не ми даде гък да кажа на тема изрусяване.

Кротувах 3 години.  Дойде време за промяна. Тоя път ще се направя блондинка, мисля си.
- Скъпи, ще ходя да се боядисам - обявявам в къщи-Този път ще се правя блондинка - казвам аз, а мъжа ми подскача.
- Защо бе, какво съм ти направил!?

Отивам при Рени, тя ми се радва първите пет минути, после видя русата боя и доби озадачен вид.
- Ама ти сигурна ли си? - пита като някой софтуер, спазващ изискването за дуракоустойчивост.
- Сигурна съм, боядисвай! - не давам да ме правят на малоумна. - Искам да съм Златокоска.
- Предупреди ли в къщи? - продължава да се интересува Рени. - Пробвала ли си перука? - задава въпрос, без да съм й отговорила.
- Действай, не бой се! - отрязвам аз и тя неохотно започва задачата.
След съответното време косата ми е измита и добива интересни оттенъци от златно тук-таме, до тъмнокестеняво. Докато изсъхне и ме срешат, стана кестеняво. 
Рени се накефи. Аз се натъжих. Тя все пак се смили и каза, че на третото боядисване ще добие златокос оттенък.
В къщи всичо спокойно  -  решиха, че съм се отказала.

И се замислих по въпроса. Може би нещо изпускам от внимание. 
Тръгнах на другия ден на даскало - карам колата и размишлявам върху същността на блондинството, а насреща катаджийска кола и двама любезни младежи ме спират за рутинна проверка. Започвам да търся шофьорската книжка. След десетина минути единият вика - едно правоъгълно гладко картонче като личната карта - със снимка. 
- А, така кажете - намерих я.
- А талона за годишния технически преглед? - пита пак единия.
- Това пък как изглежда? - чудя се, а другият вика -
- Много масраф - остави го! - и от тогава като ме видят да се задавам - махат да минавам.

Интересен цвят е русото;>



Тагове:   брюнетка,


Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

1. tutankhamon661 - Черното си е черно - по-добро няма.
06.08.2010 00:38
Черното си е черно - по-добро няма.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: rubsy
Категория: Лични дневници
Прочетен: 212097
Постинги: 72
Коментари: 201
Гласове: 471
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930