Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.11.2010 21:17 - Просветлението!
Автор: rubsy Категория: Забавление   
Прочетен: 1371 Коментари: 1 Гласове:
2



Мисля да започна със любовта и вярата си в хората..
Или по-добре да започна със глупостта си и сляпото доверие..

Всъщност,това е пост за тъпотата ми,безусловното доверие в човешките същества и адската ярост която ме наляга като се сетя..

Ще го карам кратко:

Мразя ви..
Мразя ви,затова че пикаете на добротата ми,затова че се опитвам всячески да ви угодя,поставяйки себе си след вас..
Мразя ви,затова че винаги съм насреща за да ви разбера,да ви изслушам,да ви помогна ако и с каквото мога..
Мразя ви,затова че взимате най-доброто от мен и когато нямате нужда си тръгвате в търсене на своите идеали и ценности..
Мразя ви,затова че сте в миналото ми..
Мразя ви,затова че когато потънете знаете къде да ме намерите и знаете че няма да ви оставя сами там долу..
Мразя ви,затова че изливате душата и обичате спокойствието настъпило след това..
Мразя ви,затова че някога съм ви срещнала,колкото и да съм ви обичала преди
Мразя ви,заради оценката и любовта,която получих от вас,защото без тях нямаше да съм толкова щастлива,но и нямаше да се чувствам като плюшеното ви мече,което търсите когато имате най-голяма нужда.

След горните редове себе си ще познаят 80% от четящите го,макар че постът не е предназначе към никой специален,макар да ми се иска да напиша 2-3 имена!!

Това,което исках да кажа е:аз съм човешко същество и имам нужди също.Колкото и да ви е странно да го проумеете набиите си го в кухите глави.Опитвам се да изградя себе си и да намеря мястото си в живота.
Щом не можете да ми помогнете,не ми и пречете.
Видите ли че означавате нещо за мен,а искате само да удовлетворите ума и сърцето си,бягайте далеч.
Години ми отне да го осъзная,затова ще го кажа силно:
СИЛНА СЪМ И ОБИЧАМ ИСТИНСКИ,ЗАТОВА НЯМАМ НУЖДА ОТ ВАС.







Гласувай:
2



1. nikatxc - И аз мразих.
02.11.2010 21:50
Мразих по същите причини като теб-ДА,хората са доста глупави, а изключенията малко.Но не си губи времето,не можеш да ги промениш.Не си хаби нервите.Учи си от грешките им :]
Поздрави.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: rubsy
Категория: Лични дневници
Прочетен: 211825
Постинги: 72
Коментари: 201
Гласове: 471
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930