Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.10.2010 09:32 - Пречистваща водна диета или как едва не умрях от глад..
Автор: rubsy Категория: Забавление   
Прочетен: 3889 Коментари: 1 Гласове:
2

Последна промяна: 11.10.2010 09:50


Събота 09.10.2010 20:16h

Докато се обличам за работа си мисля как щеше да е хубаво да съм хапнала нещо тея два дни.И дори факта,че и аз съм от момичетата,тайно копнеещи да свалят онова килце,не ме оправдана,че го карам само на минерална вода..(а аз днес изобщо пих ли...)

..

Петък 08.10.2010г (някъде по обед)


Събуждам се  с тайната надежда някое птиченце да е кацнало в стаята ми докато съм спяла и да е напазарувало за мен от денонощния..Отварям едното си оЧо и след кратък поглед към прозореца се завивам отново през глава,отказвайки се от мечтата си.Навън е около -76 (при това гледам с оптимизъм) и брауновото движение на частиците отдавно е спряло,за да може каквото и да е животно да диша,камо ли да хвърчи..
Гладна съм..Мисля си как сега трябва да стана от топлото легло,да облека всичките си дрехи връз мен и тичайки да отскоча до магазина за да задоволя сърдития си стомах..
Завивам се още повече..
"Ако заспя сега -мисля си аз- ще забравя за глада и студа и по-късно,тръгвайки за работа ще мина да си взема нещо".
Разсъждавайки така оптимистично съм потънала във сладка дрямка..




Петък 08.10.2010 (някъде след обед)

Телефона звъни.По дяволите,трябва да свикна да му спирам звука когато си лягам сутрин..Вдигам..Една позната много бързо ми разяснява че днес трябва да мина през бившата си работа да оставя едни пари за едни неща,които ще си получа във вторник.."Чао,златна,ще те чакам да минеш,извинявай ако съм те събудила"
Е не,не си,спокойно,аз все пак не работя нощно време и защо да спя през деня..
Прекалено много ли искам,или хората са несъобразителни..
Отвивайле леко одеалото,хвърлям бързо телефона на земята и се замислям над житейската си задача
"Добре,значи,освен че днес явно няма да се наспя,трябва и други неща да свърша,че дори и с част от парите си да се разделя.."
Те (парите),нали са ми в повече след като дадох за наема,защо да не профукам,някой и друг десетак,ей така,да ми е готино..




Петък 08.10.2010 19:07ч

Обличайки се си мисля дали ще ми остане време да мина през магазина преди работа,та да хапна и аз като нормалните хора..Тръгвам..
Трамвай..
Автобус..
Бързо ходене 210 метра с препятствия(при това на тъмно) през парка..
Добра среща с бивши колеги..
Сладка раздумка..
Трябва да тичам за работа..
Бързо ходене 210 метра с препятствия(при това на тъмно) през парка,за да стигна до сегашната си работа..
Закъснявам леко и май няма да имам време да мина през магазина за да си взема нещо..




Петък 08.10.2010 23:45ч


Вече съм в разгара на работа и си мисля как още не съм закусила..Май нямам и апетит..останах с 10 лева,после ме чака такси,а утре и още един работен ден,та след това и пътуване до Пловдив..Дори и да не сте с докторска степен по математика,ви става ясно,че и без да харча за храна,трудно ще се оправя..




Събота 09.10.2010 14:02ч

Будна съм..Гладна съм..Студено ми е..Как,по дяволите,се изгубих по трасето??
Мисля си дали щеми дойдат сладко 2 огромни кроасана със шоколад..Навън е -45 (затопля се)..Май не съм толкова гладна,че да стана..Завивам се през глава..Мога да изчакам докато тръгна за работа..



Събота 09.10.2010 21:20ч

Обличайки се по-рано констатирах,че ще е добра вече да хапна нещо..Влизам в магазина преди работа,с ясната мисъл че имам 7.85 лева в джоба и не се сещам кое ще да е тва нещо,което  да е така голямо за да ме наяде и да ми останат поне 7 лева. "Щото утре нали пътувам за Пловдив,а билета ми е 8.10лева.Не съм сигурна дали изобщо (и колко!)ще ми платят днес след работа,понеже управителката ми намери начин да краде от шефовете и то за тях пари няма та камо ли за нас..
Голям магазин,голямо нещо,а никаква идея не ми идва..
Я солети.
СОЛЕТИ!
"Специална цена 0.25лв"
0.25лв
В този момент падам на колене,за да благодаря на Всевишния (и всички останали богове),че нося лещи днес и мога да виждам такива скрити,малки цени.
Грабвам едно пакетче и мислейки си за предстоящия гуляй,се затичвам към касите.
През тези няколко метра ме загложди мисълта,че тоя пакет нещо ми се вижда наполовина пълен на 125 си грама..
Бързо отхвърлям мрачните мисли,защото една широка усмивка е кацнала на лицето ми.Плащайки в монети и отдалечавайки се от касите ме е налегнала нескритата гордост,че успях да си опазя заветните 7 лева!



Оставам ми само няколко часа,докато се прибера в Пловдив и като си представя вкуснотиите приготвени от мама,ми става леко на душата.

И аз ще закусвам,обядвам и вечерям като нормален човек!

Вече дори не си мисля с умиление за готовите супи,който хапвах едно време;))




Тагове:   диета,   как,   глад,


Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - BS
20.11.2010 18:32
I can transform ya like a transformer,
I can transform ya,
I can transform ya,
Anything ya want, i can get it for ya,
your my baby girl shoulda know I did it for ya,
I can trans, I can trans, I can transform ya,

Shoes you got it (got it)
Bags you got it (got it),
cars you got it (got it),
money still got it (got it),
I can transform ya, I can transform ya,
Anything you want I can (i can) get it for ya - SWIZZ
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: rubsy
Категория: Лични дневници
Прочетен: 212062
Постинги: 72
Коментари: 201
Гласове: 471
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930